Sunday, May 05, 2013

Selamat Mengundi Dalam Selamat dan Aman

A Kadir Jasin

MUTAKHIR, 6 - BARISAN Nasional memenangi PRU 13, demikian diumumkan oleh Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) jam 12.50 pagi


4 comments:

ab said...

Salam dato,




Proses pengundian berjalan lancar kat tempat saya.



Semua orang ceria,petugas petugas SPR dan wakil wakil parti juga bagus..



SAYA TAK NAMPAK ada cara ORANG NAK TIPU UNDIAN ATAU UNDI LEBIH SEKALI...



Tahniah kepada SPR,Polis dan para pengundi disitu.


Ucapan HARAMJADAH dan PADAN MUKA kat Tian Chua dan Nurul yang cemoh dan tuduh dakwat itu `not indelible'...13 juta pengundi akan tenguk sendiri bukti ini,SPR betui,hampa tipu...



Selamat mengundi ramai ramai.


Abu Bakar Ab Rahman




raja2u said...

Assalamualaikum,

YBhg Dato dan Pembahas yang saya hormati. Alhamdulillah saya sekeluarga telah menjalan tanggungjawab mengundi. Berbeza dengan PRU sebelum ini tiada parti yang menyediakan pengangkutan percuma di Kelana Jaya.Tidak tahu di lain-lain pusat pengundian.

Suasana cukup meriah. Rakyat berbilang bangsa dan peringkat umur bergaul mesra. Mudah-mudahan suasana macam ini akan berterusan sepanjang zaman , Insyaallah.


Bersama-sama kita menunggu keputusan pilihan rakyat terbanyak dengan berlapang dada. Kita berdoa semoga semuanya akan berakhir dengan baik.

Raja Abdul Rahman bin Raja Mohammad Dain,
Pencetus Strategic Vision,
Petaling Jaya

zainal abidin awang kechik said...

tahniah BN

wankamarul701 said...

Kecewa BN tidak dapat 2/3 juga.. Walaupape pun tahniah diucapkan kepada BN.

About Me

My photo
I was born in 1947 in Kedah. I came from a rice farming family. I have been a journalist since 1969. I am the Editor-in-Chief of magazine publishing company, Berita Publishing Sdn Bhd. I was Group Editor NST Sdn Bhd and Group Editor-in-Chief of NSTP Bhd between 1988 and 2000. I write fortnightly column “Other Thots” in the Malaysian Business magazine, Kunta Kinte Original in Berita Harian and A Kadir Jasin Bercerita in Dewan Masyarakat. Books: Biar Putih Tulang (1998), Other Thots – Opinions & Observations 1992-2001 (2001), The Wings of an Eagle (2003), Mencari Dugalia Huso (2006), Damned That Thots (2006), Blogger (2006), PRU 2008-Rakyat Sahut Cabaran (2008), Komedi & Tragedi-Latest in Contemporary Malaysian Politics (2009) and Membangun Bangsa dengan Pena (2009).